Masumlar Apartmanı 12. Bölüm

46 000 Показвания 7 млн.

Masumlar Apartmanı 12. Bölüm Özeti:

Safiye’nin ilk ve tek aşkı Naci yıllar sonra kapısına gelmiş, kanlı canlı karşısında durmaktadır. Ancak Hasibe’nin gölgesi Safiye’ye rahat vermez, Naci’den uzak durması gerektiğini hatırlatır. Safiye yeniden alevlenmeye başlayan duygularını her zamanki gibi bastırmaya karar verir.
Han’ın içinde bulunduğu çıkmazlar çoğaldıkça ona destek olmaya çalışan İnci’yle aralarındaki bağ kuvvetlenir. Han, Gülben’in Esat’a olan takıntısı yüzünden ciddi önlemler almaya karar verir. Gülben evdeki bu yeni kurallar içinde sıkışıp kalır. Onun için kurulan hapishaneden çıkmanın yollarını arar. Ev ahalisinin gözü üzerinde oldukça bu hiç kolay olmayacaktır. Son anda imdadına İnci yetişir, Gülben çıkış biletini bulur. Ancak yaptığı planın neye mal olacağının farkında değildir.
Senaryosu Dr. Gülseren Budaycıoğlu’nun kitabından alınarak hazırlanan ve gerçek hayata dayalı hikayelerden oluşan dizide, psikolojik sorunlarla boğuşan bir ailenin yaşadığı sıkıntılar ve aile olmanın sağladığı dayanışma ile bu sıkıntıların üstesinden gelmek için sergilediği çabalar anlatılıyor.

her salı 20.00’de 'de!

Masumlar Apartmanı fragmanlar için tıklayın…
bit.ly/2Rp0KQu
Masumlar Apartmanı bölümler için tıklayın...
bit.ly/36eFcie
Masumlar Apartmanı Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): masumlarapar...
Masumlar Apartmanı Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): masumlarapt
Masumlar Apartmanı Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): masumlarapa...
-------------------------------------------------
TRT1 Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): TRT1/
TRT1 Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): trt1/
TRT1 Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): trt1
TRT1 Resmi BGvideo Kanalı (Official BGvideo Page): bgvideo.info

Коментари

  1. Berfin Bitmiş
    Berfin Bitmiş
    преди 9 часа

    21.30 açıp açıp izleyesim geliyor o halini safişim

  2. Berfin Bitmiş
    Berfin Bitmiş
    преди 10 часа

    Allahım Bi insan bu kadar mı güzel olur ah be safiyem güzel gözlüm

  3. Hülya Marangoz
    Hülya Marangoz
    преди ден

    Safiye gibi sevilmek ümidiyle💜

  4. rovsen pg
    rovsen pg
    преди 3 дни

    Safiyenin annesi korku oyunlarındaki kadinlara benziyi

  5. Elif Aydın Dumlupınar
    Elif Aydın Dumlupınar
    преди 3 дни

    bgvideo.info/manage/video/qIZnlqyfp5p4160.html

  6. Nuru Nuri
    Nuru Nuri
    преди 3 дни

    Usaqlarin yaxsi olmasi ucun ana ata sevgisine heqiqetende cox ehtiyac var bunlar sevgizilikdenn bu hale gelibler

  7. Добровски Давай
    Добровски Давай
    преди 3 дни

    2:22:32 10 dakikadır düşemedi .Zaman doldurma çabaları

  8. Tuğçe Değirmenci
    Tuğçe Değirmenci
    преди 3 дни

    Allahım tam beyinsiz bu gülben

  9. Tuğçe Değirmenci
    Tuğçe Değirmenci
    преди 3 дни

    Beyinsiz gülben

  10. rüzgar gülü
    rüzgar gülü
    преди 5 дни

    Safiye hadsiz diyince aklına Ünal gelenler 😂😂

  11. Burcu Namık
    Burcu Namık
    преди 6 дни

    Yap yap sonra ağla 😑😑😑😑😑.

  12. Burcu Namık
    Burcu Namık
    преди 6 дни

    Bu Safiye ve Gülben aynılar.Birileri onlara dokunamıyor.Dokunurlarsa bağırıyorlar ama kendileri sinirlenince Gülben Esra'yı iter.Safiye İnci'ye tokat atar.Bu nedir ya 😑😑😑😑😑.

  13. Burcu Namık
    Burcu Namık
    преди 6 дни

    Kimse: Gülben: Yalan söylüyosun.

  14. Burcu Namık
    Burcu Namık
    преди 6 дни

    Esat ilk defa Gülben'e bağırdı.

  15. Burcu Namık
    Burcu Namık
    преди 6 дни

    + Değişik bir şey? Oldu mu olmadı mı nasıldı? - Oldu aslındaa (güler.) + Noldu söyle bakim. - Coğrafyacı derste uyuya kaldı.Yani yaşı var baya.

  16. Burcu Namık
    Burcu Namık
    преди 6 дни

    + Okul nasıl geçti? - Muhteşeeeeem

  17. Burcu Namık
    Burcu Namık
    преди 6 дни

    Hoşgeldiiiiiiin nxnhxhsbgxbxsj

  18. Burcu Namık
    Burcu Namık
    преди 6 дни

    "Yapma şunu hoşlanmıyorum" mu? 5 saniye önce sen de gamzeden bahsetmedin mi?

  19. Finishim
    Finishim
    преди 6 дни

    Ah be safiye üzümlü kekim

  20. Burcu Namık
    Burcu Namık
    преди 6 дни

    Gülben'in bu Esat'ın peşinde koşması falan sıktı artık 😑😑😑😑😑.

  21. Burcu Namık
    Burcu Namık
    преди 6 дни

    Sen su tabancasıyla tehdit ederken iyiydi.Ama o haklı olarak tehditti.

  22. Möcüzee ♾🔐
    Möcüzee ♾🔐
    преди 6 дни

    Safiye abla gibi abla yaaa,nasilda koruyo kiyamam🥺

  23. Möcüzee ♾🔐
    Möcüzee ♾🔐
    преди 6 дни

    Diziye bayildim cok güzel ,Azerbaycandan izliyorum ,baymişdik artik gicik aşk dizilerinden bu güzel oldu .Han ve inci sahnelerinden başka bütün sayneleri severek izliyorum.👌🇦🇿

  24. Burcu Namık
    Burcu Namık
    преди 7 дни

    Acaba hangi bölümde safiyenin annesi safiyenin peşini bırakmıyor? Hep safiyenin gözünde canlanıyor?

    1. Burcu Namık
      Burcu Namık
      преди 6 дни

      Bu bölümde ortaya çıkıyormuş.

  25. Burcu Namık
    Burcu Namık
    преди 7 дни

    8:03 Perdenin düşmesi, safiyenin bağırması ve kabak gibi görecek şimdi bizi demesi perdeyi annesinin yerine koyup ölü gibi yatıyo orda demesi komik geldi bana. Bi de canlı yayın yapar gibi demesi komik geldi bana.

  26. Xeyale Amirli
    Xeyale Amirli
    преди 7 дни

    Daha ne rezil edeceksin😬 kizi olduruyordun hani rezil etmemis😂

  27. Xeyale Amirli
    Xeyale Amirli
    преди 7 дни

    Esatin annesi gercekten hakliymis

  28. Xeyale Amirli
    Xeyale Amirli
    преди 7 дни

    Bu gulben hakikatde kimse gercekten tedaviye ihtiyaci var! Son bolumlerdeki hayali gulben senaryoda yazilmis gercegi su bolumdeki bence

  29. Esma Nur
    Esma Nur
    преди 7 дни

    GÜLBEN İYİCE YANDEREYE DÖNDÜ HA SHJDGJSYGF

  30. Xeyale Amirli
    Xeyale Amirli
    преди 8 дни

    Simdi daha iyi anliyorum neden anilin akil hastanesine kapatilmasini istememesinin gulbenin

  31. Xeyale Amirli
    Xeyale Amirli
    преди 8 дни

    Anili akil hastanesine kapatana kadar Gulben 100 de 100 kapatilmaliymis anilin yerine

  32. Hêja • Berfîn
    Hêja • Berfîn
    преди 9 дни

    #EzgiMolaYalnızDeğildir

  33. Sulhiyyə Bayramlı
    Sulhiyyə Bayramlı
    преди 9 дни

    Ay ben Safiyeni çok sevirem

  34. K A R İ A
    K A R İ A
    преди 9 дни

    inci ile gulbenin foto çekindiği yerde krize girdim 😁 gülben o nasol poz vermek

  35. Amin Hesenov
    Amin Hesenov
    преди 10 дни

    Safiye:allahım,ben demedim o dedi

  36. Irmak Kayserili
    Irmak Kayserili
    преди 11 дни

    Tek normal safiye çıktı aga

  37. Ceren Arslan
    Ceren Arslan
    преди 11 дни

    Safiyenin ağladığı bütün sahnelerde salya sümüğüm

  38. Engin Çay
    Engin Çay
    преди 12 дни

    Gulbenin içinden canavar çıkması Peki???

  39. Ekin Buluçer
    Ekin Buluçer
    преди 13 дни

    Bu Naci niye konuşmuyor mal mal hareketler yapıyor

  40. auvela
    auvela
    преди 14 дни

    2:28:17 Gülbeni kaybeden öz kardeşin Safiye olsa öyle bi azarlardın ki, tabi inci daha önemli ya :/

  41. Resul
    Resul
    преди 15 дни

    🙄

  42. Gülay Zambak
    Gülay Zambak
    преди 15 дни

    _Neden geldin? _Seninle aynı gökyüzüne bakmaya♥️

  43. Esra Kaya
    Esra Kaya
    преди 16 дни

    Herkes sanıyor Safiye kalpsiz aslında asıl yüreğine ateş düşenlerden

  44. yaren usanmaz
    yaren usanmaz
    преди 19 дни

    Neriman: herkes aşık bu evde safiye ablam hariç Safiye: duygularım darmadağın anlayamazsın 😂

  45. Sultan Sultan
    Sultan Sultan
    преди 19 дни

    Sevgi iyileştirir 💖

  46. N Yüksel
    N Yüksel
    преди 21 ден

    Bu esra bi tek bana mı cok igrenc ve itici gelıyor radyo sahibiyle kırıştırıp inciden saklıyor bi de

  47. Peker Arat
    Peker Arat
    преди 21 ден

    İnci ve Esra gibi tipleri sabahtan akşama kadar dövmek lazım, başka türlü akıllanmaz böyle pislikler. Bazıları bunlardan sadece dizilerde olabilir diye düşünüyodur belki ama gerçek hayatta da var böyle sapık akıl hastaları.

  48. Arya Arya
    Arya Arya
    преди 22 дни

    Dİziye başladiğimdan beri Hanı kötüleyenleri,kötüymüş gibi göstrmeye çalışanları bir türlü anlıyamadlm.Han çok iyi biri bence.

  49. Ece Gurler Art
    Ece Gurler Art
    преди 24 дни

    Arın üzerinde Esat’ı görünce kopan ben 😂

  50. Sakine Suna
    Sakine Suna
    преди 25 дни

    Ben

  51. Fatma Meşekıran
    Fatma Meşekıran
    преди 28 дни

    4.sayfa 4. Dize 4 aşkı burdan geliyormuş demekki...

  52. Hanifi Erdogan
    Hanifi Erdogan
    преди месец

    Ya ammk o nasıl giriş 1:46:50

  53. Gülcan K
    Gülcan K
    преди месец

    Esra bir taraftan haklı bir taraftan haksız

  54. ILKIN ELCIN
    ILKIN ELCIN
    преди месец

    Han erkeyin hasi diger erkekler dover sover aldatir normal sayilir.Han boyle her kesin derdiyle ilgilenince anormal.ya anlamiyorum insanlari.Bence 100 numara bir adam.

  55. Zeynep Şahin
    Zeynep Şahin
    преди месец

    Bu dizi beni delirtecek yemin ederim... bir dakikasinda gülüyorum digerinde ağliyorum vallahi dengem bozuldu resmen

  56. Duygu Patpat
    Duygu Patpat
    преди месец

    Nacinin göz rengi soradan nasıl mavi olmuş acaba

  57. her bakımdan yetersiz
    her bakımdan yetersiz
    преди месец

    Safiyenin annesinin kaseti gorunce ne yapacağını ben direkt anliyom safiye kirk yıllık annesini tanimiyo oturmuş sırıta sırıta müzik dinliyo

  58. her bakımdan yetersiz
    her bakımdan yetersiz
    преди месец

    Geri zekali gulben az kalsin kadini öldürüyordu işemedim diye seviniyor bu kadar bencil duyarsız bi ruh hastası

  59. her bakımdan yetersiz
    her bakımdan yetersiz
    преди месец

    Mal gulbene de kim ne dese yalan soyluyosun diyor. Yalancı mal.

  60. Yaqub Seyidhesenov
    Yaqub Seyidhesenov
    преди месец

    Safiyeni və en çok annesini dovmek isteyenler

  61. ?????
    ?????
    преди месец

    Yaaaa ben bu hana aşık oldummmm 😅

    1. ?????
      ?????
      преди месец

      @Melike İrem Gürbüz 😅😅😅 kesinlikle düşünürüm 23.bölümdeyim

    2. Melike İrem Gürbüz
      Melike İrem Gürbüz
      преди месец

      Sonraki bölümlerde de bakalım aynı şeyi düşünecekmisin :D

  62. Melis
    Melis
    преди месец

    Bu bölüm gülbene fena gıcık oldum

  63. Farida Kurmanbekova
    Farida Kurmanbekova
    преди месец

    Esrayla İnci çalışmadan para kazanıyorlar 😂

  64. lola
    lola
    преди месец

    Dizinin son binoac bölümü görüp baştan başliyim dedim sonunu biliyorum yani esatin bunca olan şeyi gördükten sonra Gülben i sevmesi gibi bı saçmalık olabilir mi? Bildiğin hastalık guzellemesi olur bu. Hasta olduğunu bile bile nasıl seversin. Kız bildiğin çocuk.akil yaşı cocik olan birini seven de normal değildir zaten çok garip

    1. her bakımdan yetersiz
      her bakımdan yetersiz
      преди месец

      @lola ayrica safiyeyle gülben sadece hasta degil ayni zamanda terbiyesiz. Terbiyesizlik psikolojik rahatsizlik degildir. Bu karakterle iyilesseler de iyi bir insan olmazlar

    2. lola
      lola
      преди месец

      @her bakımdan yetersiz aynen oyle ya tutarsızlık var

    3. her bakımdan yetersiz
      her bakımdan yetersiz
      преди месец

      Aynen ben de oyle dusundum Bir de han kapida gulben bebekle oynuyo diyince bilmiyodum dedi gitti. Nasil bilmiyodun bunlari gormen yetmedi mi. Senarist sanki dizinin başını unutmus da yazmis

    4. lola
      lola
      преди месец

      @????? nasıl hasta değil Gülbenin bir çok psikolojik hastalığı var sadece bı tane de değil

    5. ?????
      ?????
      преди месец

      Onlar hasta değil sevmeyi sevilmeyi öğrenmemiş çaresiz içinde insanlar sadece depresyondalar aileleri yüzünden

  65. çağdaş ölgen
    çağdaş ölgen
    преди месец

    inci gibi dosttan korusun Allah

  66. Nurcan Babayeva
    Nurcan Babayeva
    преди месец

    Safiyenin Gülbene kolunu uzatması 🥺🥺🥺😭

  67. berivan ciftci
    berivan ciftci
    преди месец

    Gerçekten safiyenin hayatı beni çok uzuyor. Yaşadıkları...cok ağladım

  68. Nurcan Babayeva
    Nurcan Babayeva
    преди месец

    Cıs cıbıl kaldık ortada 🤣🤣🤣🤣

  69. Elch Ibrahimli
    Elch Ibrahimli
    преди месец

    He

  70. Asude Tav
    Asude Tav
    преди месец

    Ufff 2 bölümdür ağlıyorum ya yeter 🥺

  71. FAZIL KILIÇ
    FAZIL KILIÇ
    преди месец

    1:43:12 Klarnet sanki bana giriyor

  72. Cemoşun Hmaburgeri
    Cemoşun Hmaburgeri
    преди месец

    "Hayırdır Gülben, yine çeyiz mi düzüyosun kafanın içinde?" sjsjsjsjjs

  73. منوعات / Enas
    منوعات / Enas
    преди месец

    Yaa . bu dizide en sevmediğim.... gülben oldu ya 🙂

  74. Kanatlı Dostlar
    Kanatlı Dostlar
    преди месец

    şu esranın saçını başını yolasım geldi bu bölümde

  75. Sıla Akgül
    Sıla Akgül
    преди месец

    Merve dizdarı her gördüğümde eltilerin savaşında babalakım babalakım diyerek ağlaması geliyo aklıma ÇZKSKZKSJSNS

  76. Eşref Şamil GÜRDAL
    Eşref Şamil GÜRDAL
    преди месец

    Gece 3 te dışarı çıkan Han günde 26 saat uyuyan dede

  77. Lili Leslie🍓
    Lili Leslie🍓
    преди месец

    şu hanın kıyafetini deyiştirin Allah aşkına yaa

  78. Şükran Özcan
    Şükran Özcan
    преди месец

    Hayırdır Gülben yine kafanın içinde çeyiz mi diziyorsun wkcjslcmwlf

  79. Pelin Bozkul
    Pelin Bozkul
    преди месец

    Her gün bir yemek yapıp, her akşam tost yemeyi nasıl beceriyolar acaba

    1. Melike İrem Gürbüz
      Melike İrem Gürbüz
      преди месец

      O kdr parayla her gün tost yiyip varlık içinde yokluk yaşıyorlar 😂😂

  80. Bircan Özsoy
    Bircan Özsoy
    преди месец

    Çok Güzelya bu fikim👍👍👍👍

  81. Moonchild •
    Moonchild •
    преди месец

    Adam 2 dakka çöp toplamaya gidiyor olaylar bitmiyor

  82. Eğlence Yeri
    Eğlence Yeri
    преди месец

    Acaba masumlar apartmanı dizisinin bir istegram hesabı varmı takip etmek istiyorum da biyorsanız lütfen söyleyin

    1. Zeynep&Bir kiz
      Zeynep&Bir kiz
      преди месец

      Evt var instgram hesabı

  83. Zulu Vuqar
    Zulu Vuqar
    преди месец

    Keşke gerçek hayatta da Safiyenin sevdiyi genç ölmeseydi çok üzüldüm, çok ağladım yaa😢😔

    1. Zeynep&Bir kiz
      Zeynep&Bir kiz
      преди месец

      @//ece Knk benimi takip ediyon sjgzbwdkwhndkw

    2. //ece
      //ece
      преди месец

      @Zeynep&Bir kiz yess ama Naci ve safiye sarıldı 🥺🥺

    3. Zeynep&Bir kiz
      Zeynep&Bir kiz
      преди месец

      @Pepi Dimitrova gerçekte naci lise yıllarında otobüs çarpmasında ölüyor diziye yaşayıp gelmesi kurgu

    4. Pepi Dimitrova
      Pepi Dimitrova
      преди месец

      Nasil gercek hayatta??zaten dizi gercek hayat hikayesi uzerine yapilmis ya

    5. Zeynep&Bir kiz
      Zeynep&Bir kiz
      преди месец

      Of evt yaaa

  84. emine trl
    emine trl
    преди месец

    esra çok sinsi yav

  85. Fatih Polater
    Fatih Polater
    преди месец

    Safiye'nin anasını gösterdiği zaman çıldırıyorum ya nasıl bir anaymış

  86. Zehra Yetkin
    Zehra Yetkin
    преди месец

    edebiyat öğretmeni senle demez seninle der...

  87. Günay Ezizova
    Günay Ezizova
    преди месец

    Iyiki bi darisi basina demis😂😂😂

  88. Seda ÇALIK
    Seda ÇALIK
    преди месец

    Naci nin duruşu bakışı tavırları bildiğin şiir adamı tam oturmuş karakter

  89. yasaman naghizadeh
    yasaman naghizadeh
    преди месец

    Naci jehennemnen kurtulan demek diğil jehennemnen kurtaran demektir.

    1. her bakımdan yetersiz
      her bakımdan yetersiz
      преди месец

      Kurtulan...

  90. şevval imre
    şevval imre
    преди месец

    Gülben de kaşındı ama bu sefer yani

  91. Film Izle
    Film Izle
    преди месец

    Guzel bolumdu

  92. Nazim Rza.
    Nazim Rza.
    преди месец

    Yahu bu dizi final olmadımı

    1. Warai - San
      Warai - San
      преди месец

      Dizinin konusunu hikayesini bilmeden final olmasını ümit etmeyin allah korusun daha çok erken

  93. IM然
    IM然
    преди месец

    safiye 这个女人,让人有时想恨,想笑,想爱,想怜悯,让人情绪不定。

  94. remon sarkar
    remon sarkar
    преди месец

    ➡️ cams.downloadz.to ⤵️ B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's -L-o-V-e-S-e-X---❤️😘 ..👍 !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候 1618751032

  95. Rahime Kineş
    Rahime Kineş
    преди месец

    Bu ne bunalım anne... 🙄

  96. Esen Sahin
    Esen Sahin
    преди месец

    Naci ❤❤

  97. Guzel Ait
    Guzel Ait
    преди месец

    Hayırdır Gülben yine kafanın içinde çeyiz mi düziyorsun şimdi de 😅

  98. Xəyalə Memmedova
    Xəyalə Memmedova
    преди месец

    Hikmet amca ne gozel dedi be💔🖤

  99. emin ceyhan
    emin ceyhan
    преди месец

    gop çocuğu safiye oldu temizlik kralı

  100. Meltem Sarigeçili
    Meltem Sarigeçili
    преди месец

    Safiye ve esprileri benim favorilerim.😏😅