Kardeşlerim 7. Bölüm

80 464 Показвания 8 млн.

7.Bölüm Özeti:
“Biraz umut ekmiştim şuraya, söküp atmışlar usulca…”
Nebahat şantajıyla Akif’i alt edeceğini düşünürken, Akif Nebahat’ı ters köşe yapma planları içindedir. Suzan’ın düşmesiyle yaşanan beklenmedik sonuç Harika’nın annesinin geçmişiyle ilgili yeni bir şey daha öğrenmesine sebep olur. Kadir’in Süsen’le olan arkadaşlığı, Melisa’ya hayal kırıklığı yaşatırken; Berk, bunu fırsata çevirmeye çalışır. Nebahat, Akif tarafından oyuna getirilince yaşadığı öfke dönülmez sonuçlar doğururken, Asiye’yi bekleyen felaket herkese büyük korku yaşatır.
Kardeşlerim kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7
Tek dertleri hayat mücadelesi olan dört kardeşin iç burkan, sevgi dolu hikâyesi…
Başrollerini Celil Nalçakan, Halit Özgür Sarı, Cüneyt Mete, Fadik Sevin Atasoy, Ahu Yağtu ve Simge Selçuk’un paylaştığı Kardeşlerim, herkese ve her şeye rağmen kopmayan, düştükçe birbirine tutunup yeniden ayağa kalkan gençlerin umut dolu öyküsünü ekrana getiriyor.
atv resmi BGvideo kanalına abone olmak için; bit.ly/2Pddn3r

Коментари

  1. KARDEŞLERİM
    KARDEŞLERİM
    преди 10 дни

    Trendlerdeyiz ♡

    1. Avşin Süslü
      Avşin Süslü
      преди 5 часа

      Asiye ile Doruk her zamanki gibi trendler♥️♥️♥️

    2. Асад Мамедов
      Асад Мамедов
      преди ден

      Ka

    3. Emil Nifteliyev
      Emil Nifteliyev
      преди ден

      Çok şükür🙌🤗bu hala başlanqıç

    4. Sema Ekiz
      Sema Ekiz
      преди ден

      *Trend yarıda kaldı durun yapam TRENDLERDEYİZ😎😎*

    5. Habibe Duzkaya
      Habibe Duzkaya
      преди ден

      🟨🟧[̲̅$̲̅(̲̅ ͡ಠ_ಠ)̲̅$̲̅]ԅ( ͒ ۝ ͒ )ᕤ

  2. Merve Çekirdekci
    Merve Çekirdekci
    преди 8 минути

    .

  3. Leman Pekgöz
    Leman Pekgöz
    преди 32 минути

    Mükemmel dizi severek izliyorum😊😊😊

  4. Nurgul Veli
    Nurgul Veli
    преди 43 минути

    Harika ile doruk yeniden sevgili olsunlar

  5. VIPLIFE Keyfiyyetli mallar mekani
    VIPLIFE Keyfiyyetli mallar mekani
    преди 57 минути

    2:30:39

  6. Kevser Ulus
    Kevser Ulus
    преди час

    sevdiğim kız kanka dedi be

  7. Şerife hızal
    Şerife hızal
    преди час

    Doruk:pü Allah Belanı Burda çok güldüm yaaa

  8. kGonul Bayram
    kGonul Bayram
    преди час

    Çok komik!😂😂😦😂😂😂😂😂😂😅😅😅😂😂😂

  9. Şilan Örs
    Şilan Örs
    преди 2 часа

    Suzanın kaybettiği oğlu Ömer çıkıyomuş bide MXLWNFOEMFLWMDMW

    1. Şilan Örs
      Şilan Örs
      преди 2 минути

      Abi cidden Ömer

  10. Varicolored
    Varicolored
    преди 3 часа

    Süsen ve Kadir çiftini klişe bir dizi senaryosu uğruna harcamazlar umarım.

  11. Avşin Süslü
    Avşin Süslü
    преди 5 часа

    Doruk♥️asiye

  12. ARZU KESKİN
    ARZU KESKİN
    преди 6 часа

    Harika ve Oğulcan efsane bir çift olucak ilerde hissediyorum ❤️😂

  13. Hatice Bozan
    Hatice Bozan
    преди 6 часа

    abi bu kızın sesine niye dublaj yapıyosunuz bütün şeyi bozuyo

  14. Elif Öder
    Elif Öder
    преди 11 часа

    Mazlum çok iyisin yaa

  15. nisanur danaoğlu
    nisanur danaoğlu
    преди 12 часа

    Yaa sizcede ayber olmalimi Aybike ve berk yani yakışıyorlar bence asdor da oyle

  16. T. C.
    T. C.
    преди 12 часа

    En sonda Selda bağcanın şarkısını koymasını hiç yakıştıramadım @ATV ye hiç hoş bi durum değil

  17. Elif Öder
    Elif Öder
    преди 12 часа

    13:45 çok iyi yaa gülmekten öldüm 😂😂😂😂

  18. HYLIN888 ZKRE
    HYLIN888 ZKRE
    преди 13 часа

    9bolwm galsin

  19. FEYNMAN
    FEYNMAN
    преди 13 часа

    şarkı sahneleri çok cringe

  20. FEYNMAN
    FEYNMAN
    преди 13 часа

    Kadir çok güzel bir abi ya

  21. MACERACI BS
    MACERACI BS
    преди 14 часа

    1:37:52 lgs bize girince

  22. Ecrin Tümer
    Ecrin Tümer
    преди 15 часа

    Doruk ve asiye diyenler 👇

  23. Hande Tunç
    Hande Tunç
    преди 15 часа

    Süsenlerin evi sana bir sır vereceğim evi bide sana bir sır vereceğim deki zeynep de asiye ve o dizideki komser orhanda babaları? :D

  24. Nur Günel
    Nur Günel
    преди 16 часа

    Bu videoyu begenmeyenin eli kopsun begenenler demekki türk 5bin kisi begenmemis aq niye?!?!?neresi kotu cokta guzelll 😍

  25. Mehmet Emin Kaya
    Mehmet Emin Kaya
    преди 16 часа

    23.05 de akifin "Git anana sor" demesi😂

  26. Ahmed Hardal
    Ahmed Hardal
    преди 16 часа

    emel sız bence evlenın sjjsjsj

  27. Ahmed Hardal
    Ahmed Hardal
    преди 16 часа

    asiye cok guzel soluo dorukta cok guzel calıo

  28. Mustafa Arixov
    Mustafa Arixov
    преди 16 часа

    Cox gozel filimdi

  29. yuoop noke
    yuoop noke
    преди 16 часа

    Her ne kadar favori çiftim asdor olsa da LÜTFEN SÜSEN LE KADİR İ HARCAMAYINNN Allah rızası için flnflfnfpnfpfnf ve bunu düşünen çok fazla insan var göz ardı etmeyinnnn

  30. ocean
    ocean
    преди 16 часа

    Diziye instagramdan Assiye ve Doruk paylaşımlarını görüp başladım. 6. Bölümdeyim tüm bölümler 2.5 saatlik toplasan 20 dk Assiye Doruk sahnesi çıkmaz. YANİ DİYORUM Kİ ARTTIRSANIZ MI BİRAZ??

  31. Lala Muradova
    Lala Muradova
    преди 16 часа

    Superr dizi🇦🇿🇹🇷

  32. Ahmed Hardal
    Ahmed Hardal
    преди 17 часа

    asıye ve doruk

  33. Ahmed Hardal
    Ahmed Hardal
    преди 17 часа

    asdor

  34. Elifnaz Ödemiş
    Elifnaz Ödemiş
    преди 17 часа

    nedensiz bir şekilde berk'i riverdale de ki cherly'in ikizi JASON a benetiyorum sjsjsjjsjsjsjjsjsjsjsjsjsj

  35. Hayal
    Hayal
    преди 17 часа

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  36. Rufet İsgenderov
    Rufet İsgenderov
    преди 18 часа

    Selam Ogulcanin zil sesinin adini bilen varmi? 13:34

  37. Şeyma Akarsu
    Şeyma Akarsu
    преди 18 часа

    Asdor u beğenenler 1+ 👇

  38. معاذ عبدالرحيم
    معاذ عبدالرحيم
    преди 18 часа

    berk çok bencil

  39. esma
    esma
    преди 19 часа

    2:03:16 ne var yani benimde ailemde herkes bindi bne binmedim fakirmiym şimdi ben neys belki binerim ilerde umut fakirin ekmeğidir ğşkdjdj bb

  40. Asya Güngör
    Asya Güngör
    преди 19 часа

    hll olsun nebahata akiften korkmadı

  41. Elif KAYA
    Elif KAYA
    преди 20 часа

    Suzan&Kadir 🖤

    1. Firuza Begenjova
      Firuza Begenjova
      преди 4 часа

      Yok ya melisa❤️Kadir llsun biri birine aşık

    2. Varicolored
      Varicolored
      преди 15 часа

      Suzan değil Süsen

  42. Elif KAYA
    Elif KAYA
    преди 20 часа

    Suzii🥺

  43. Rabia begum uzen
    Rabia begum uzen
    преди 21 час

    Ay bu film kadar güzel bir şey yok ya harika film👯

  44. Resad Aliyev
    Resad Aliyev
    преди 21 час

    My girlfriend is watching this movie, I want to tell her that I love you very much🥰🌹

    1. Nigar Qedirova
      Nigar Qedirova
      преди 20 часа

      Yiaaa ❤️

  45. Resad Aliyev
    Resad Aliyev
    преди 21 час

    Silam

  46. Şeyda Nur Borhan
    Şeyda Nur Borhan
    преди 22 часа

    Arkadaşlar süsen in evini hatırlayan var mı sana bir sır vereceğim deki ev

  47. Ne Bakıyon Ayol
    Ne Bakıyon Ayol
    преди 22 часа

    Allah isteyen herkese Doruk gibi yakışıklı,zeki,zengin birisini nasip etsin.😂😂😂

  48. Belinay Miray
    Belinay Miray
    преди 22 часа

    Merhaba

  49. Elif Nurr
    Elif Nurr
    преди 22 часа

    Asiye - Doruk birinci olduklarına bile sevinemedi😢

  50. Ramazan Arif CAN
    Ramazan Arif CAN
    преди 23 часа

    1:21:37 sbsv deki ev lann buuuuu

  51. Hdh Hdhdhd
    Hdh Hdhdhd
    преди 23 часа

    💖💖

  52. Erpin Kumar
    Erpin Kumar
    преди 23 часа

    Harika kime benziyor yaa bir türlü çıkaramadım ( evet buldum Mine Kılıç'a benziyor konuşması,gülmesi falan ) evt oh be sonunda buldum

  53. ilayda Gülsün Eytemis
    ilayda Gülsün Eytemis
    преди ден

    Bölümler çok kesik kesik ya araba bozuldu yaşlı amcanın arabasına bindiklerini görmedik yarışmayı kazandılar görmedik daha böyle çok sahne var lütfen böyle olmasın izlediğimden bir şey anlamıyorum

  54. Harika ve Oğulcan
    Harika ve Oğulcan
    преди ден

    herkes asiye ve doruk u konuşuyor ama oğulcan ın harika ya baktıktan sonra harika nın oğulcan a bakması mükemmel detay❤

  55. Uyanış Büyük Selçuklu FCP
    Uyanış Büyük Selçuklu FCP
    преди ден

    MELİSA❤KADİR

  56. enes kırtay
    enes kırtay
    преди ден

    Ölmeyeceklerini bile bile ağladım ya 😢

  57. Juanlar Sonsuz
    Juanlar Sonsuz
    преди ден

    1:21:38 Sana bir sır vereceğim ordakı ev diyilmi?

    1. Özge Nur Yaşar
      Özge Nur Yaşar
      преди ден

      Laaan evet

  58. Melih Görkem
    Melih Görkem
    преди ден

    1.23.35 tüm dünyanın sesi olduğun için teşekkürler emel

  59. İman Xalıqov
    İman Xalıqov
    преди ден

    çok iyi ya 💛

  60. Ayşe Baycan
    Ayşe Baycan
    преди ден

    2:22:56 kardeş elden gitti bakışı 😂😂😂

  61. Yasar Ozgur
    Yasar Ozgur
    преди ден

    Aga bu asiyenin gerçek sesimi ya

  62. Nazlı Azadoffa
    Nazlı Azadoffa
    преди ден

    Akifin sesi sinir ediyooo🙄🤦‍♀️

  63. tatli şey
    tatli şey
    преди ден

  64. tatli şey
    tatli şey
    преди ден

    Asdor sahnelerine bir tek ben mi düşüyorum...🤨

  65. Gülsüm Yücel
    Gülsüm Yücel
    преди ден

    Keşke şarkıları gerçekten asiye söylese o söylemediği çok belli oluyor

  66. Sevinc
    Sevinc
    преди ден

    Harika : karisirim bu konuya Akif: biraz sesiz karis akif olmasa dizinin tadi tuzu kalmaz kotu olsada komik bi adam

  67. elif miraç yılmaz
    elif miraç yılmaz
    преди ден

    Şengülü onca yaptığına rağmen kocasının onu sevmesi aşk be

  68. elif miraç yılmaz
    elif miraç yılmaz
    преди ден

    Ya resmen güliz aylanın sesini koymuşlar bune ya

  69. sude
    sude
    преди ден

    susi ve kadir / melisa ve ömer olmalı,bu uyumları harcamayın

  70. abbsnn cose
    abbsnn cose
    преди ден

    Yalnız senarist asiye ve doruk sahnelerini artırınca sahne sahne değil de tüm diziyi tr*nde soktuk izleyici emeğin karşılığını veriyor senarist bilmem anlatabildik mi

  71. Emiş Funda
    Emiş Funda
    преди ден

    Bidakka agalar şimdi harikanın belirsiz bi abisi var e ömerde evlatlık lan bu ömerle kardeş olmasııın

    1. Emiş Funda
      Emiş Funda
      преди 18 часа

      @Elif KAYAben tam dinlememişim pardon duydum

    2. Elif KAYA
      Elif KAYA
      преди 20 часа

      Öyle zaten ömerle harika kardeş:)

  72. Abuzer 02
    Abuzer 02
    преди ден

    14:00 dakika Oğulcan sahnesi😂😂

  73. Ava Aylin
    Ava Aylin
    преди ден

    1:21:39 LAN SANA BIR SIR VERECEGIMDEKI EV BU YEMIN EDERIM OOHAAA!

    1. Sude Sazak
      Sude Sazak
      преди ден

      Kanka niye bu kadar şaşırdın wğfowğkfğwofoejfpwjdo

  74. Gülbahar Çay
    Gülbahar Çay
    преди ден

    Bu hikayede yanan süsen olacak. 🥺🥺 Canım süsen.

  75. Defne Şentürk
    Defne Şentürk
    преди ден

    Doruğun eve geldikten sonra ki bölümlere çok güldüm ya burası baya evmiş jdjdjdhdh

  76. ikbal özen
    ikbal özen
    преди ден

    1.25.35 Abla siz bence evlenin 😄

  77. Dragon _99
    Dragon _99
    преди ден

    1:21:38'deki ev sana bir sır vereceğimdeki ev değil mi yoksa bana mı öyle geldi

  78. Deniz Ongun
    Deniz Ongun
    преди ден

    Bu Akif'in ben kafasını koparırım

  79. Elif Doğan
    Elif Doğan
    преди ден

    Susen'in evi sana bir sır vereceğim deki ev

  80. Renata Ferenczi
    Renata Ferenczi
    преди ден

    Traduceți va rog serialul !!!!!!

  81. Ferdin Saeedi
    Ferdin Saeedi
    преди ден

    Olm 5bin kişi diss like atmiş yanlışlık la

  82. Sidra Sidra
    Sidra Sidra
    преди ден

    13:42🤣😂🤣 Hhhhhhhhhhhhh

  83. Yağmur Çınar
    Yağmur Çınar
    преди ден

    Doktorlar dizisinde bile bukadar hastane sahnesi yok yaw smsmsjsjnxhxkszjxhsjskxbhxbxbznan

    1. yuoop noke
      yuoop noke
      преди 16 часа

      Kapak fotoğrafına düşmeyen var mı ya ♡♡♡

  84. LEYLA OTAĞuuu ı'm
    LEYLA OTAĞuuu ı'm
    преди ден

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  85. Айнура Ахвердиева
    Айнура Ахвердиева
    преди ден

    Aslında hiç benzemiyo

  86. Айнура Ахвердиева
    Айнура Ахвердиева
    преди ден

    Asiye bu senin sesin değil dimi

  87. Sabina Cahangirli
    Sabina Cahangirli
    преди ден

    Akif kotu karekter olsada onu cok seven ben😜

  88. Toygar beta21
    Toygar beta21
    преди ден

    Kardeşlerim 7. Bölüm

  89. Esma Kaya
    Esma Kaya
    преди ден

    Bence harikanın kardeşi ömer

    1. Sude Sazak
      Sude Sazak
      преди ден

      Önceki bölümleri izlemedin galiba?? Zaten öyle

  90. ZELİHA AKSAY
    ZELİHA AKSAY
    преди ден

    Kadir de melisadan hoşlanıyor diyenler 👇

  91. Ecrin Arslan
    Ecrin Arslan
    преди ден

    Ömer harikanın abisimi 😳😳😳😳😳

  92. Meryem Arıkan
    Meryem Arıkan
    преди ден

    Ne güzel anneis babasız kaldiginiz

  93. Sıla Senol
    Sıla Senol
    преди ден

    Berk herkese canım tatlım diyor ama sadece Aybike'ye bebeğim diyor..🖤

    1. Zeynep Aslan
      Zeynep Aslan
      преди 12 часа

      @Şeyma Akarsu olabilir

    2. Şeyma Akarsu
      Şeyma Akarsu
      преди 12 часа

      @Zeynep Aslan olabilir😊bence ilk önce çıkacaklar sonra Aybike gerçeği öğrenecek

    3. Zeynep Aslan
      Zeynep Aslan
      преди 14 часа

      @Harika ve Oğulcan bencede olacaklar ama babasini felç bıraktıya uzun surer

    4. Harika ve Oğulcan
      Harika ve Oğulcan
      преди 15 часа

      @Zeynep Aslan bence olurlar berk kesin pişman olcak özür falan dileyecek türk dizisi sonuçta aybike de affeder falan iste oyle olur bence

    5. Zeynep Aslan
      Zeynep Aslan
      преди 15 часа

      @Şeyma Akarsu berk Aybike nin babasini felç biraktiya bence olmaz diyorum

  94. Musa Ehmedzade
    Musa Ehmedzade
    преди ден

    Superrrrr🤩🤩

  95. Leyla Abbasova
    Leyla Abbasova
    преди ден

    Şengül iyi birisi bence😊

  96. Dudu Özgeriş
    Dudu Özgeriş
    преди 2 дни

    Ya o Asiye nin sesinde çok yanlış yapılıyor doğal sesi üzerinden gitseniz olgun ses ile play back yapacağınıza

  97. Qa Gü
    Qa Gü
    преди 2 дни

    Orcan coook komik

    1. Deniz Ongun
      Deniz Ongun
      преди ден

      Orcan kim lan

  98. cemile memmedova
    cemile memmedova
    преди 2 дни

    Ben en cok dorugun burasi baya evmis demesine baya guldum😂😂

  99. Ecrin Kuzu
    Ecrin Kuzu
    преди 2 дни

    Emel: Abla siz bence evlenin Ay bittim ya

  100. Isa Cigci
    Isa Cigci
    преди 2 дни

    Yemin ederim ilk bölümleri zevkle izledim ama bu kadar da saçmalık bi arada olamaz. Avukatın ofisini bas tehdit et felan fistan. Bu tek bir örnek. AZICIK mantık lı olsun senaristler