Cemal Can - Kahraman

0 Показвания 8 млн.
Музика

Cemal Can'ın, DMC etiketiyle yayınlanan "Kahraman" isimli tekli çalışması, 4K çözünürlüğünde video klibiyle netd müzik'te.
Söz & Beste: Sinan Akçıl
Düzenleme: Mustafa Ceceli
Yönetmen: Gülşen Aybaba
Back Vox: Sibel Gürsoy, Dünya Kızılçay, Tuba Önal
Yaylılar: Onur Nar Strings
Mix- Mastering: Koray Püskül
netd müzik'te bu ay bit.ly/nd-buay
Yeni Hit Şarkılar bit.ly/nd-hit
Türkçe Pop bit.ly/nd-turkcepop
"Kahraman" şarkı sözleri ile
Duygusallık sevmezsem
Yorgun aşkı seçmezsem
Ne olur söyle ne olur?
Bir gün siyah bir gün beyaz
Bazen de çok renkliysem ne olur söyle ne olur?
Zaten hiç bir sözüme kimse karışamıyor
Ne olur? Söyle ne olur?
Kalbimdeki gücüme, sen süre vermişsin de ne olur söyle ne olur
Tabi var bir çözümü
Dinle sen şu sözümü
Seni mutlu etmeye bir
Kahraman lazım
Korkmaman lazım
Sallaman lazım şu dünyayı
Ama belki belki belki o zaman olur...
Ben böyle birisiyim, kendimin delisiyim
Ne olur söyle ne olur?
Herkes herkese eski ben de en yenisiyim
Ne olur, söyle ne olur?

Facebook bit.ly/nd-f
Twitter bit.ly/nd-tw
Instagram bit.ly/nd-ins
BGvideo bit.ly/nd-yt

Коментари

  1. Efecan Ertavlı
    Efecan Ertavlı
    преди 9 минути

    Survivor a giden şarkı çıkartıo mq

  2. ecem celik
    ecem celik
    преди 40 минути

    bu şarkıyı çok seviyorum insanın içine mutluluk veriyor her dinlediğimde motive oluyorum

  3. Mihri Y
    Mihri Y
    преди 2 часа

    Zaten hicbir sözume kimse karisamiyo

  4. Rabia Güney
    Rabia Güney
    преди 3 часа

    Şarkı tek kelimeyle berbat böyle berbat bi şarkı hiç dinlemedim ya dislike👎

  5. Gumb Ball
    Gumb Ball
    преди 3 часа

    90lar aradi klibini geri istiyorlarmiş

  6. Nur Sönmez
    Nur Sönmez
    преди 4 часа

    KAHRAMANIM, CEMAL CANIM

  7. aysegul konuk
    aysegul konuk
    преди 5 часа

    ilk başı çok iyiiiiiiiiiiiiiiiiiiii b a y ı l d ı m m m m m m m m m m

  8. Ayşe Kırmızı
    Ayşe Kırmızı
    преди 5 часа

    Arkadaşlar mert kim ve noluyo

  9. CWMC-SÜPERSET ENGİN
    CWMC-SÜPERSET ENGİN
    преди 5 часа

    Sert Erkek Cemal Can da şarkı çıkardı hayırlısı olsun

  10. gdfsgdf gsdffdggf
    gdfsgdf gsdffdggf
    преди 6 часа

    efsanesin cemal

  11. Tusem'in Dünyası
    Tusem'in Dünyası
    преди 6 часа

    Hep bu şarkıyı söylüyorum bütün kötülükler gidiyor 😃😄

    1. gdfsgdf gsdffdggf
      gdfsgdf gsdffdggf
      преди 6 часа

      aynen

  12. goualles xd
    goualles xd
    преди 7 часа

    minecraft yorumu sa

    1. CEMAL FAN
      CEMAL FAN
      преди 6 часа

      ney anlamadim

  13. CEMAL FAN
    CEMAL FAN
    преди 8 часа

    ya mert den geldik yazmayin whatsapp ne yazdım ben

  14. gdfsgdf gsdffdggf
    gdfsgdf gsdffdggf
    преди 8 часа

    ya salaklar mert yazmayın mert whstspp gurubna ne yazmış çocuk mert den geldik yazmayın demiş çocuk

    1. CEMAL FAN
      CEMAL FAN
      преди 8 часа

      sukurler olsun anlayan biri var

  15. Oyun Kingileri
    Oyun Kingileri
    преди 8 часа

    devam cccfc mert geldik size gine yardım edicez az kalmış 8 milyon a

  16. Kanalciyiz1
    Kanalciyiz1
    преди 8 часа

    hadi 26 yi 50 yapak cccfc biz cemali seviyoruz

  17. shsbjsfbjabjs
    shsbjsfbjabjs
    преди 8 часа

    hadi 7 626.392 yi 50 yapak

  18. uga buba
    uga buba
    преди 8 часа

    Mert evlenme teklifi ettim sana whatsapp dan sana niye engeldin engelimi ac askim

    1. Kanalciyiz1
      Kanalciyiz1
      преди 8 часа

      siihttt şaka maka seviyon deme merti sen yasin den ayirldin mi

    2. krawn blad
      krawn blad
      преди 8 часа

      @shsbjsfbjabjs NE DEDİ SANa engeledimi seni de yoksa bende yazıcam

    3. uga buba
      uga buba
      преди 8 часа

      Bu cocuk senden ne çekti be

    4. shsbjsfbjabjs
      shsbjsfbjabjs
      преди 8 часа

      skghjSKHKGJFSKGHJASJSFHjkhgafskhjgfSAK NEYYYYY engeledimi bekle bende yazıcam

  19. gdfsgdf gsdffdggf
    gdfsgdf gsdffdggf
    преди 8 часа

    yardım etmeye geldim

  20. Rana Özcan
    Rana Özcan
    преди 9 часа

    Cemalcan 💙 tarih:18/05/2021

  21. BURAK ARLIEL
    BURAK ARLIEL
    преди 9 часа

    Cemal can🐶

  22. yalan tarih
    yalan tarih
    преди 10 часа

    Cemalcan’a lafım yok ama boyle saçma sapan bir şarkı görmedim:) Bu şarkıyı 1 saate yazmış olmalı kim yazdıysa:)

    1. leyla Akın
      leyla Akın
      преди 8 часа

      Sinan akçıl yazmış bencede tekrar eden kelime çok

  23. Serhat Darılmaz
    Serhat Darılmaz
    преди 10 часа

    Tr dublaj çok iyi olmuş seslendiren arkadaşa tebrikler..

  24. berat bay
    berat bay
    преди 12 часа

    abimmmmm beeee çoookkkk iyyiiyyiiyiyyiiyyi 1.

  25. ejwjwj sjje
    ejwjwj sjje
    преди 17 часа

    CANIN DOĞUM GÜNÜNE KADAR 8 MILYON OLURMUYUZ HADI CCCFC ASILALIM CAN ICIN KUCUK BI SEVINC DE OLUR HEMDE🤩

    1. Masallı Telkom
      Masallı Telkom
      преди 12 часа

      @ejwjwj sjje yapacayız kuzum merak etme

    2. ejwjwj sjje
      ejwjwj sjje
      преди 12 часа

      @AHMET KARTAL akşam hiç izlenmiyor ztn ya:(

    3. AHMET KARTAL
      AHMET KARTAL
      преди 12 часа

      @ejwjwj sjje knk dün akşam 8de 7.6 oldu bu akşam 8de bakarsan 30bin olucak biraz azaldı maalesef :(

    4. ejwjwj sjje
      ejwjwj sjje
      преди 13 часа

      @AHMET KARTAL yok canım 30k değil 40k dan fazla izleniyo 2 .5 günde fln 100k oluyo

    5. AHMET KARTAL
      AHMET KARTAL
      преди 13 часа

      @ejwjwj sjje aynen :( youtubeda zor maalesef günlük 30k dinleniyor

  26. Özkan Balım
    Özkan Balım
    преди 17 часа

    ÇOK GÜZEL CEMAL ABİ

  27. Fatmanur Kaya
    Fatmanur Kaya
    преди 18 часа

    Şarkının en kötü yanı bitmesi.

  28. Melike dd
    Melike dd
    преди 18 часа

    Her konuşan şarkı çıkarıyor bence sıradan bir ses!

  29. Zeynep Suden Çebi
    Zeynep Suden Çebi
    преди 19 часа

    Cemal Can çok tatlı yaa

  30. ELMURAZ MAMEDOV
    ELMURAZ MAMEDOV
    преди ден

    Vur bana a a a vur vur vur vur

  31. Can Ersoy
    Can Ersoy
    преди ден

    Çok çok iyi 👍

  32. Duyqu Solmaz
    Duyqu Solmaz
    преди ден

    Arkadaşım

    1. Duyqu Solmaz
      Duyqu Solmaz
      преди ден

      Çok güzel olmuş

  33. Ela Vurucu
    Ela Vurucu
    преди ден

    Çok iyi şarkı Cemal Can abi herkese önerdim

    1. Ela Vurucu
      Ela Vurucu
      преди 17 часа

      Herkes şarkıya bayıldı dinlediği anda böyle müthiş ses olur mu??? Survivor da olduğu gibi Şarkıda da birinci olur

  34. Daniela Demir
    Daniela Demir
    преди ден

    🤤🤤🤤 danla gibi kahraman la 😱

    1. leyla Akın
      leyla Akın
      преди 17 часа

      Hiç izlenmediler ya yazıkk

    2. Ayşe Hanoğlu
      Ayşe Hanoğlu
      преди ден

      Eee sizin kocaman aileye ne oldu? Canım sizin başarısızlığınızın sebebi ne danla ne Cemal can. Buraya gelip kin kusacağınıza kendi hatalarınızı gözden geçirin. Hem siz çamur atmaya çalışarak Cemal’in değerimi düşürebileceğinizi mi sanıyorsunuz? Ama yanılıyorsunuz çünkü altın çamura da bulansa değerini kaybetmez😏 hadi canım şimdi naş naş

  35. gdfsgdf gsdffdggf
    gdfsgdf gsdffdggf
    преди ден

    mert bize wahstap dan yazdı bende geldim

  36. Mürsel Duran
    Mürsel Duran
    преди ден

    Ben gidiyom gelirim 5 dk mert whatsapp bak

  37. wbbskjsdkjad
    wbbskjsdkjad
    преди ден

    mert den geldim gelmye devam ediyoz

  38. Oyun Kingileri
    Oyun Kingileri
    преди ден

    mert salak ama seviyom

  39. adam mert guner han
    adam mert guner han
    преди ден

    selam cccfc mert dedi yardım gerek bende geldim sa

  40. shsbjsfbjabjs
    shsbjsfbjabjs
    преди ден

    mert kimseye yapmam şu yorumu ama seni seviyom la

  41. ewfewe
    ewfewe
    преди ден

    mert gelnler ayşe erdesin kız whatspp bak

  42. CEMAL FAN
    CEMAL FAN
    преди ден

    daima cccfc

    1. Melisa Özlekli
      Melisa Özlekli
      преди ден

      Burayıda tik tok a çevirmeyin ya

  43. Kanalciyiz1
    Kanalciyiz1
    преди ден

    eyw beyler bayanlar azxik dinleyin bugun 10 k yapak şunu bu arada ben _champcemal_

  44. Mürsel Duran
    Mürsel Duran
    преди ден

    Sa cccfc

  45. Mürsel Duran
    Mürsel Duran
    преди ден

    Mert bi selam cakin dedi 6.6 icin

  46. CEMAL FAN
    CEMAL FAN
    преди ден

    harikasın cemal

  47. Aliyesuna
    Aliyesuna
    преди ден

    oylamdan vakit bulamdık cccfc biz burdayız

  48. Kanalciyiz1
    Kanalciyiz1
    преди ден

    mert bi selam getirin dedi sa cccfc

    1. Kanalciyiz1
      Kanalciyiz1
      преди 8 часа

      @Kübra chshfosfuosfuoshfp yok bizim mert o kadar unlu değil

    2. Kübra
      Kübra
      преди 10 часа

      @Kanalciyiz1 he ben de mert öcal sandım dkdjlxxnmd

    3. Kanalciyiz1
      Kanalciyiz1
      преди 12 часа

      @Kübra _champcemal_ yaz çıkar instgrama benim cok yakın arkdaşım

    4. Kübra
      Kübra
      преди 22 часа

      Mert kim?

    5. Ayşe Hanoğlu
      Ayşe Hanoğlu
      преди ден

      Aleyküm selam 🙋‍♀️

  49. ewfewe
    ewfewe
    преди ден

    sa cccfc _champcemal_ den geldik

  50. shsbjsfbjabjs
    shsbjsfbjabjs
    преди ден

    mert den geldim sa biraz yardım edek dedik zaten cemali seviyoz

  51. krawn blad
    krawn blad
    преди ден

    selaam kuzular biz burdayız

  52. Oyun Kingileri
    Oyun Kingileri
    преди ден

    _champcemal_ gelin dedi sa bu arada

  53. wbbskjsdkjad
    wbbskjsdkjad
    преди ден

    cccfc birisi bize kayıp ettimi demiş devam yarın 7.7 yiz

  54. Can Kalbm
    Can Kalbm
    преди ден

    Kuzular durmak pes etmek yok on milyon olana kadar karınca gibi çalışmalıyız

  55. Can Kalbm
    Can Kalbm
    преди ден

    Hele gömlek ve kırmızı şort bittim

  56. Can Kalbm
    Can Kalbm
    преди ден

    Fonusun içinde ki görüntülerin çok iyi

  57. Can Kalbm
    Can Kalbm
    преди ден

    Takım elbise çok yakışıyor yakışıklı

  58. Can Kalbm
    Can Kalbm
    преди ден

    Başarıların daim olsun starım

  59. Can Kalbm
    Can Kalbm
    преди ден

    Harikasın çok başarılısın

  60. Can Kalbm
    Can Kalbm
    преди ден

    Şarkın çok pozitif ve enerjik

  61. Can Kalbm
    Can Kalbm
    преди ден

    Cemal Valentino çekimlerini merakla bekliyoruz

  62. sanal düşünce
    sanal düşünce
    преди ден

    7.6

  63. born to die •
    born to die •
    преди ден

    7.6 milyon olduuu

  64. Can Kalbm
    Can Kalbm
    преди ден

    Cemal ikinci şarkını bekliyoruz bol danslı olsun balım

  65. f
    f
    преди ден

    7,6M yeeeyyyyy

  66. leyla Akın
    leyla Akın
    преди ден

    7.6m olduu 👻

  67. Can Kalbm
    Can Kalbm
    преди ден

    Bıkmadan usanmadan sürekli fırsat buldukça dinleyenleri görelim bakalim

    1. وردة الجوري
      وردة الجوري
      преди 11 часа

      Her zaman burdayiz

  68. Sima Cavadzade
    Sima Cavadzade
    преди ден

    7.6 milyon geliyoorrr

  69. born to die •
    born to die •
    преди ден

    son 3k

  70. AHMET KARTAL
    AHMET KARTAL
    преди ден

    Kahramanımmmm

  71. bahar güray
    bahar güray
    преди ден

    ba yıl dım mü kem mel.

  72. Tuana Çalışkan
    Tuana Çalışkan
    преди ден

    Epp isterim dinleyim içç istemem gideyim a be şarkı şarkı çok şugar be yaaa

  73. Şengül S.
    Şengül S.
    преди ден

    Bataklık gibi dinledikçe beni içine çekiyor kahraman lazııımmmm💃🏻💃🏻

  74. Fatimə İbrahimova
    Fatimə İbrahimova
    преди ден

    SENİ MUTLU ETMEYEE KAHRAMAN LAZIMMM....ÇOOX GÖZƏLL.UĞURLAR CEMAL CAN👍👍👍😊

  75. Elif Güler
    Elif Güler
    преди ден

    allah cezanızıb verecek

  76. Muzaffer Serkan Girisken
    Muzaffer Serkan Girisken
    преди ден

    Kahraman Sampiyon Cemo

  77. SELMA
    SELMA
    преди ден

    😍😍😍😍

  78. kardelen
    kardelen
    преди ден

    Survivor'da sütlaç isteyen cemal can deyil mi o

  79. Hasan Akman
    Hasan Akman
    преди ден

    Hiç bıkmadan dinlediğim sayılı şarkılardan biri oldu 👍

  80. born to die •
    born to die •
    преди ден

    günaydınn son 17k

  81. özlem Koza
    özlem Koza
    преди 2 дни

    Beklediğimden iyi 😘

  82. Tuana Çalışkan
    Tuana Çalışkan
    преди 2 дни

    Kahraman olmak için süper güçlere sahip olman gerekmiyor güzel bir kalbe sahip olmak yeterli. Cemal senin güzel kalbinden öpüyorum ne kadar güzel ne kadar anlamlı bir olaya destek oluyorsun. Aferin çocuk sana bir kez daha gurur duydum seninle. Süpersin kahraman👏🏻

    1. وردة الجوري
      وردة الجوري
      преди ден

      Çok guzel bi yorum ellerinize yureğinize sağlik

  83. Zaur Samedov
    Zaur Samedov
    преди 2 дни

    Sen gercekten en güzel,En iyi kapli insansın evladım bu gün kanser olmuş çocuklara yardım edeceksin Helal olsun sana beee Cemal

    1. Zaur Samedov
      Zaur Samedov
      преди ден

      @وردة الجوري Çok doğru

    2. وردة الجوري
      وردة الجوري
      преди ден

      Işte cemal can farki

    3. zybozgamer 07
      zybozgamer 07
      преди ден

      bambaşka bi cocuk

  84. Cemal Can Canseven Fan Club
    Cemal Can Canseven Fan Club
    преди 2 дни

    Helal Olsun Cemal Can. Kanser hastası olan insanlara Yardım edecekmiş Senin o güzel kalbini öpüyorüm bee adam 😢👏🌹🌹💖

    1. وردة الجوري
      وردة الجوري
      преди 12 часа

      @Cemal Can Canseven Fan Club işte cemal farki kanka ve şampiyonumuza bu yakişir zaten

    2. Cemal Can Canseven Fan Club
      Cemal Can Canseven Fan Club
      преди 17 часа

      @وردة الجوري kanka cemal kanser hastası çocuklara yardım edecek

    3. وردة الجوري
      وردة الجوري
      преди ден

      Noldu kanka

  85. eylül çölyen
    eylül çölyen
    преди 2 дни

    sesi pek güzel değil yeteneği olan çıkarmalı bence ünlü olan değil?:)

  86. Zeynep Su Kement #saveralph
    Zeynep Su Kement #saveralph
    преди 2 дни

    Cemal can!??!?!?!

  87. Karma 1614
    Karma 1614
    преди 2 дни

    Yks'ye böyle motive oluyorum be reyis

  88. SEDAT
    SEDAT
    преди 2 дни

    Harika şarkı bayıldım👍👍💛💛💗💗💚💚

  89. EgEVolTA -UmUtVolTA
    EgEVolTA -UmUtVolTA
    преди 2 дни

    Abi nolur şarkı yapma tamam Sütlaçla ergen kızların kalbini çaldın Bari pop yapma Popta para var ama insanların saygısından olursun pop piyasası bitti abi ne bilim Bi daha Survivor a git autotune az var bu iyi ama nakarat fln Çöp bari trap yap khontkar gibi yeah fln de en azından bazıları dinler Bide flow ve lirik yok beat galiba çalıntı ya da uğraşılmamış beat bari bi rapçi den ya da trapçiden beat Twitter da fpn baya konuşulursun ünlü olup parayı bulursun.

  90. Ali Ozturk
    Ali Ozturk
    преди 2 дни

    Bebat

  91. Miraybenay Tanc
    Miraybenay Tanc
    преди 2 дни

    Cemal cani gorunce aklima survivordaki sutlac icin herseyinni verdigi an aklima geldi🤣🤣🤣

  92. Maide'nin Renkli Diyarı
    Maide'nin Renkli Diyarı
    преди 2 дни

    İlk defa Cemal Canı sütlaç yemezken görüyorum.

  93. Fırat Yılmaz
    Fırat Yılmaz
    преди 2 дни

    7.5 M! 🌈

  94. Fazile Allahverdiyeva
    Fazile Allahverdiyeva
    преди 2 дни

    Cemom😍😻

  95. وردة الجوري
    وردة الجوري
    преди 2 дни

    Cemoo survivor izlenmiyo sensiz bi turlu isinamadim bu yilki survivora gozlerim seni ariyo

    1. zybozgamer 07
      zybozgamer 07
      преди ден

      aynen

  96. وردة الجوري
    وردة الجوري
    преди 2 дни

    Survivora senin gibi yarişmaci gelmedi şampiyon

  97. وردة الجوري
    وردة الجوري
    преди 2 дни

    Survivor survivor olali cemal gibi bi yarişmaci gormedi helal olsun sana şampiyon

  98. Zeynep k
    Zeynep k
    преди 3 дни

    bizim güzel kalpli şampiyonumuz

  99. Zeynep k
    Zeynep k
    преди 3 дни

    hakkında hayırlısı inşallah

  100. Zeynep k
    Zeynep k
    преди 3 дни

    başarı hep seninle olsun kuzum